fredag

hejhej! förlåt att jag inte bloggade något igår men jag hade inte tid..;)
vaknade upp hos pappa, drog hem till mamma där jag va barnvakt ett tag, och sen vidare till läckeby igen. 
träffade lukas, olle, jocke o nils ett tag på kvällen o blev självklart en film när jag kom hem efter det :) 
gick upp tidigt så satan imorse, redan halv sju o.O de är sommarlov föfan?! 
iallafall åker till malmö om ungefär 20 min och hälsar på angelica m familj fram till tisdag, blir en massa shopping och sen konsert på måndag, skönt att få komma ifrån lilla kalmar ett tag faktiskt..
får se hur uppdateringen blir men ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt! pöss. 
bara för att jag älskar min fina pojkvän sådär supermycket.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0