you are the fire baby, the fire.

hejhej! 
lukas sov här inatt, myys :) vaknade runt 10-11 och sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen. 
angelica o henrik åkte tillbaka till malmö och lämnade en liten söt här hemma hos oss heeela veckan, hihi c':
lukas drog hem runt halv 6 någongång, och sen dess har jag bara chillat framför datorn med musik på högsta volym, loveit. kvällen blir lugn hemma, om jag inte orkar ta mig ut någonstans, men känns inte så just nu, hehe.
ingen aning om vad det blir av morgondagen, men det märker vi då :D
och bara så alla vet har jag världens finaste bästis!
denna bjuder jag på hörrni! ;o 

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

så fin vän jag har asså!
och fan vad jag saknar dig!<3<3

Svar: du är så mycket finare!! jag saknar dig med..<3<3
mmagdafahlen.blogg.se

2012-06-25 @ 20:21:07
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: Tanja

Najjs blogg! Följa varann på bloglovin'? :)

2012-06-25 @ 20:36:49
URL: http://hanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0