I'm tired of getting my hopes up for things that I know will never happen.

tja! jag ber så heeemskt mycket om ursäkt för min sjukt dåliga uppdatering...men jag har verkligen inte tagit ork till mig att sätta mig och skriva. dumt av mig, jag vet!
kom hem för en stund sen, blev medtvingad till margaretaloppet av ronja..inte sådär super glad va jag, men vet ni?
är sjukt fucking stolt nu efterråt. 5 km på 39 minuter, DE NI! inte dåligt för mig som aldrig tränar.. & då menar jag verkligen ALDRIG. så ja, blev en glad brud som kom hem.
kom precis ut ur duschen nu, och ska försöka ta mig upp nu och käka en massa bullar, hihi :c nä, men de tycker jag faktiskt att jag förtjänar efter dethär! :D
hade ingen annan, men ja. ta den som ni vill för jag bryr mig inte längre.
och ja, jag har lockigt hår :'c

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt fin blogg! Kram:)

Svar: sv: tack så jättemycket! & detsamma till dig :)
mmagdafahlen.blogg.se

2012-06-19 @ 00:27:11
URL: http://livingsexyandfree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0