GÄSTBLOGGAR!

Halloj!
Är inte det typ det fulaste sättet att säga hej på? Aja nu är jag här och bloggar istället. Idag så har jag solat hela dagen lång och faktiskt så har jag fått lite färg! :D I LOVE IT! :D Just nu så har Magda kalas för sina släktingar så då tänkte jag att jag skulle blogga lite här åt henne. Hon vet inte att jag gör det så hon lär nog bli lite överraskad sen :D I morgon så ska ajg sola också tror jag och sen kanske jag ska till farmor & farfar och baka bullar :D Jag har saknat dom så! :) Nu ska jag fortsätta städa här så att jag blir färdig någongång :) Tills Magda bloggar igen får ni ta och besöka min blogg istället! HÄR är en fin fetlänk till mig :D
Hej hopp gummisnopp! /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0