godmorgon

vaknade vid halv tio ungefär så riktigt godmorgon kanske det inte är ..
hann inte med att blogga mer igår, och det va för att jag satt och kollade på en film som jag fick i födelsedagspresent. "Björn Gustavsson" . En sjukt kul film !
jag fick också pengar och presentkort på H&M och presentkort på en Lyx Manikyr.
så jag är nöjd !
idag så vet jag inte riktigt än hur dagen blir, bara att jag ska till anja senare och att vi ska ta bussen in till stan för fullt ös !
Uppdaeterar er mer senare !

MagdaFahlén
ni får en liten "fjortis" bild !


Kommentarer
Postat av: karin

smsa eller fråga anja, hon vet <3

tack hjärtat, finns alltid för dig också! <3

2011-04-30 @ 10:54:16
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0