when nothing goes right go left!

kom hem ifrån skolan för en halvtimme sen ungefär, vi slutade vid två men eftersom att jag hade min cykel hemma hos jenny va jag tvungen att åka dit först ;)
imorse tvingade jenny på mig att gå till skolan.. vilken inte var så jätte kul.. så jag kan bara säga att jag INTE kommer att göra det igen! (vi gick typ i skogen & i en hästhage och jag hade klackskor på mig)
lägg märke till att jag hade klackskor! ;o
men hade jag vetat att vi skulle gått hade jag faktiskt inte tagit dom! xd
vi kom fram iallafall..

Nu måste jag snart sätta igång & plugga till no-provet -.-' så sjut tråkigt är det!
& nästa vecka har vi också engelska prov -.-'!

& vid fem ungefär så ska jag åka in till stan igen för att sjunga :)
kommer hem ungefär runt halv nio ikväll så vi får se ifall jag bloggar när jag är hemma!

jag har typ inga roliga bilder på datorn som jag kan bjuda på.. så jag får ta tag & ta några & sen ladda upp dom på datorn! (jag är ju ganska dålig på de..) och bloggen blir ju mycket roligare med bilder också så jag ska försöka att bättra mig på de! (men först får jag nog ta och köpa en sladd till mobilen)

har inte så mycket mer att skriva om idag, men jag skriver mer ikväll eller imorn! xx

Magda

hittade faktiskt några bilder endå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0