why is it so hard to forget you?

har precis kommit hem ifrån jenny nu, vi gjorde massa grejer!
har varit en jätte chill dag idag ! slutade fyra timmar tidigare (11:30)
så jag & jenny drog hem till henne!
först gjorde vi mat sen  pluggade vi -.- & sen bakade vi kola kakor, sen pluggade vi lite till & sen gick vi ut en stund & nu åkte hon till stallet och jag åkte hem ;)
haha hände lite grejer hos jenny ^^ men inget ni får veta! :D
vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen men jag tror att jag måste plugga lite till -.-'
+ att jag säkert kommer att sitta vid datorn ;)
imorn så går vi till 15:15 -.- det är så segt! -.-'
hade nästan varit bättre ifall vi hade slutat 11:30 imorn istället ..
man kan ju alltid hoppas att vi slipper den sista lektionen imorn ;)

uppdaterar nog er mer senare ikväll! xx

Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0