40 saker som ni kanske inte visste om mig? ;)

1. Jag är bäst!
2. Jag är rädd för ormar, hajar & andra läskiga saker! ;o
3. Jag har världens bästa vänner & familj & jag älskar dom! :love:
4. Jag vill ha en iphone :D
5. jag somnar bättre om jag lyssnar på musik innan jag ska sova.
6. Jag älskar musik, för det är de bästa jag vet!
7. Jag tycker om att vara brun
8. Jag hatar att gå upp tidigt för att gå till skolan.
9. Jag hatar alla läxor !
10. Jag hatar att skolan börjar snart!
11. Jag älskar tacos & cola
12. Jag tycker det är kul att bada med flytväst
13. Jag älskar att shoppa nya kläder & skor!
14. Jag tycker det är kul att åka motorbåt FORT! :D
15. Jag tycker att det är grymt kul att åka ring bakom båten! :D :D
16. Jag älskar godis (a)
17. Jag kallas magdis
18. Jag tycker om att kolla på film
19. Jag tycker om att åka ut & resa
20. Jag har ofta tofsar på armen
21. jag plattar ALLTID mitthår (a)
22. Jag skulle inte klara mig utan min plattång ;o
23. Jag hatar att ha strumpor på mig på kvällen
24. Jag tycker att man kan ha killkompisar utan att behöva va tsm med dom ;)
25. Jag har världens sötaste kusin! :D
26. jag har världens finaste & sötaste syskon!
27. jag klarar mig inte särskilt länge utan min mobil..
28. Jag älskar oboy :D
29. Jag sminkar mig oftast varje dag
30. jag älskar mina raybens, dom är bäst!
31. jag har världens sämsta humor :D
32. jag plattar ofta ellens hår för att hon inte orkar göra det själv -.-
33. jag tycker inte om när folk tar kort på mig i smyg
34. mina föräldrar är skilda, men jag tycker det är ganska bra faktiskt ;)
35. jag tycker att min mamma borde sluta läsa min blogg.
36. Jag skrev dedär om min mamma för att jag tyckte det va lite kul (a)
37. Jag skulle inte klara mig utan min mobil, fast att jag tycker den är knäpp!
38. Jag tycker det är kul att se på skräckfilm för då blir man rädd :D
39. Jag tycker att det är ganska kul att läsa om det är en bra bok ;)
40. nu tänker jag sluta skriva denhär grejen :D

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. det blir en text. bland annat :)



2011-08-10 @ 22:48:05
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: julia

Det var mycket saker!



ÄR ALLT BRA MED DIG IDAG ? :)

2011-08-10 @ 22:55:48
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo samma här :)

vad gör du då? :D

2011-08-10 @ 23:13:36
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0