halloo! :)

har precis kommit hem, ellen o jag har varit hos anja! :)
Dagen; plugg, bio, plugg! Känner mig lite duktigt faktiskt! (y)
Fast de är ju såå tråkigt! -.-
fast jag har ju träffat anja o ellen också (y)
Nu sitter ellen o jag o pluggar, dricker smoties och äter vindruvor (y)
Många tummen upp i detta inlägget (y)
iallafall imorn ska vi åka skidor anja, jag o ellen! (y)
ellen har aldrig åkt förut så de ska bli en upplevelse o se! Anja o jag får lär henne (y)
De blir nog en jätte roligt dag, men inga inlägg.. kanske kommer in något imorn kväll, om jag orkar ;)
Men jag ska nog försöka att plugga så mycket jag bara kan så vi får se :)
Men nu ska jag fortsätta plugga ett tag till o sen ska vi nog gå o sova ;)

Magda x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0