I wanna open my heart, tell him how I feel

hallå hallå :D
just nu har jag precis duschat & nu tänkte jag snart sätta på en film ;) 
blir the tourist idag, tror att den är ganska bra faktiskt :)
vet inte riktigt vad jag ska göra imorn än, ifall ellen är frisk så ska jag nog träffa henne en stund & sen måste jag in till stan & fixa något till karin ;) (fast jag vet ju inte vad hon vill ha xd, så om du ser dethär karin, kan du väl slänga in en kommentar om något fint som du vill ha? (a))
nu blir det inte så mycket längre inlägg, men jag tror att jag kommer blogga innan jag somnar ;)

Kommentarer
Postat av: karin

dildo sa vi ju? ):

nej men.. jag vet inte!!! :(

åh, magda..

men iallafall, någonting? :c asså det går ju bra med pengar.. äh, jag vet inte!!!!!! köp en bajskorv, tack.

jag har världens ångest, bläbläblääääää.

men köp någon tröja eller nått kul, (:

2011-07-14 @ 22:08:38
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: Melissa

Sv; Haha, säg inte det! :o Dom kanske blir bättre än vad du tror :D?<3

2011-07-14 @ 22:43:11
URL: http://lizzieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0