Puss&Godnatt

hej, nu har jag kollat färdigt på filmen & sen har jag snackat med en på skype ;)
och jag tror faktiskt att jag ska sova snart, fast jag är faktiskt inte så trött än, men jag det kommer jag säkert att bli snart. jag ska iallafall stänga av datorn nu, så jag bloggar mer imorn ;)
imorn kommer ellen hit & jag måste låna hennes plattång, för jag glömde den på öland -.- sjukt slarvig ;o
vi får hoppas bara att min kära pappa kan ta med imorn, för annars kommer jag typ dö?! haha..^^
ellen & jag drar nog in till stan en sväng som jag skrev i förra inlägget & sen ska jag träffa en på kvällen ;)
mer om allt imorn, godnatt!

ni får denhär bilden bara för att tjejerna som är på bilden, är guld värda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0