ellen sover här inatt! :D

förlåt men jag har inte hunnit blogga något mer idag eftersom att hela dan har varit full med grejer..xd
vi drog in till stan och hade sjukt kul!
massa roliga grejer!
en liten kille som pekar på oss; -mamma, hon där räcker ut tungan åt mig?!
mamman; -men titta inte på dom!
& sen satt vi på en trappa och så kom en tant förbi och sa att vi satt väldigt..något?
och jag fattade inte vad hon menade så jag frågade va det va..xd
så hon stod väl typ där i en kvart och förklara för oss och vi pratade om allt mellan himmel och jord..xd HAHAHA!
hon va tydligen en gammal lärare så hon förklarade massa grejer xd 
t.ex vad paranoid va..xd
ASSÅ DET VA SÅ SJUKT JÄVLA ROLIGT!
ellen & jag kom typ precis hem för vi har varit ute med gustaf & andreas ;)
lite kul va det tycker jag :)
nu sitter ellen & jag iallafall och är jätte sociala emot varandra som vi brukar (y) haha!
uppdaterar mer sen ;) 

MagdaFahlén

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

2011-06-28 @ 22:42:22
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

ba chill:D

2011-06-28 @ 22:42:29
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0