TORSDAG

hej, har haft lite fullt upp idag så jag har inte riktigt hunnit blogga idag. Men jag hoppas att ni står ut endå!
först så va jag i skolan, där hade vi aktiviteter hela dan & sen slutade vi halv två.
Vi drog in till stan och kollade på skor till mig men jag hittade inga, men som tur är så har ju ronja ett par skor som jag har fått ha! :D
jätte gulligt av henne att låna ut dom!
tänkte att om jag får tid imorn ta kort på de jag ska ha på mig och hur det kommer att se ut så ska jag fixa det så att ni senare får se hur det blev.
efter stan så skulle min lillebror ha sin skolavslutning så jag kom bara hem och vände.
och nu ikväll har jag duschat och fixat mitt hår.
blir inget mer inlägg ikväll så jag säger godnatt nu ;)
det blir ett bildlöst inlägg också.

MagdaFahlén

Kommentarer
Postat av: P E R N I L L A

svar: jodå, allt är bara bra med mig! :D

händer imorgon då?

kram!

2011-06-17 @ 00:04:03
URL: http://bypernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0