hallo :)

idag har jag varit i stan med ellen, vi kollade lite på kläder till fredag, men tyvärr blev det inte så mycket utav de så jag får väl se om jag hittar något annat hemma istället. Men jag hittade en jätte snygg skinnjacka!
och den ska jag köpa imorn! :D
Just nu sitter jag och chattar med ellen samtidigt som jag kollar på en film: En shopaholics bekännelse heter den :)
& nu ringde ronja också så nu sitter jag och snackar med henne också :)
så det är fullt upp nu ;) + att nu snackar jag också med erik & ellen :)
Uppdaterar mer imorn & då kanske ni får en bild på jackan också!

Magda


Kommentarer
Postat av: Moster

Var ska du köpa jackan?

2011-03-16 @ 10:10:27
Postat av: svar på frågan

jag ska köpa den på jc :)

2011-03-16 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0