love you

fortfarande nervös ;)
men iallafall idag har jag varit i skolan .. & efter skolan så träffade jag ellen, kika in hennes blogg!
& nu gick emma precis hem för hon har varit här en stund & det var trevligt! :)
imorn så ska jag till skolan igen & sen ska jag, anja & filippa bowla! (y)
& sen ska anja sova här! :)
uppdaterar er mer imorn om hur dagen har varit ;)
nu ska jag snart gå & hjälpa mamma med att fixa vofflor, är sjukt sugen på de & det är ju voffel dagen imorn också så det passar ju bra att äta det nu ;)
jag kom på att jag måste plugga klart också .. "/ det är sjukt tråkigt att plugga! ;o

btw kika in när jag sjunger på youtube, har ju skrivit för länge sen då jag började med bloggen att jag skulle visa en video ifrån då jag sjunger så nu finns den också på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=KxfdWQlftJo 

jag vet att jag inte haft några bilder i inläggen nu på ett tag & bloggen blir ju mycket roligare med bilder, men just nu har jag inte så många..
men jag slänger ändå in denna! ;)


Magda


Kommentarer
Postat av: C e l i e

shit, va duktig du är magda! <3

2011-03-24 @ 20:28:04
URL: http://cissieeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0