DÅLIG UPPDATERING...

om ngt..
ledsen att jag inte hunnit blogga något, men har inte varit hemma på hela dagen faktiskt, så så kan det bli ibland ;)
hoppas att ni har klarat er alldeles galant utan ngt ifrån mig och att ni haft en super bra torsdag, vilken jag tror ni klarat ganska lätt .. ^^
skolan va ganska okej faktiskt, gick förvånadsvärt fort ! (y)
efter skolan drog jag mig direkt in emot stan & sen vidare till teatern/musikalen.
Det gick super bra ikväll & alla är så underbara !
fast det är sjukt synd att vi inte kommer träffas förens efter sommaren..

nä, nu ska jag ta och göra mig iordning, tänkte faktiskt gå och lägga mig lite tidigare ikväll ;)

GODNATT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0