SÖNDAG

dålig uppdatering..
jag vet att det inte blev så mycket inlägg igår eftersom att jag va på öland med anja & hennes pappa.
Och sen kom jag hem en stund & då fanns det inget internet ? o;
Så jag hann inte blogga innan jag stack till dolores med karin & ronja.
Det va sjukt kul där & anja,frida och astrid kom också ;)
vi dansade, sjöng, kollade på film, va ute & självklart dampade vi gärnet !
haha ^^
egentligen så skulle jesper, filip & johan också vara med men det blev inte så ;)
så se med dolores ifall hon kan ladda upp bilderna ifrån igår på facebook så att jag kan visa er några här ? :)
har lite bilder ifrån min mobil som jag tänkte ladda upp, men det är inte så jätte bra kvalite, men ni får klara er med det ! ;)
iallafall så var det en jätte rolig kväll som absolut måste göras om ! :D


En liten snevänd bild på dolores, men ni får ta era söta huvuden & lägga dom på sne ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0