träning..?

känns som att jag behöver börja träna lite på att spela fotboll ..
spelade emot min lillebror som är 5år förut & han vann men 10-5..
han är vekligen grym på fotboll ungen ! o:
får väl be honom att lära mig lite ..höhö ^^
nu ska jag inte klaga mer på det, utan försöka glömma det istället ;)

just nu sitter jag & kollar på videos på youtube.
fösökte få upp en video som jag tycker är lite rolig faktiskt, men det funkade inte..
ska se ifall det funkar lite senare ! :)

MagdaFahlén
vet att jag redan lagt upp bilden en gång, men det skadar väl inte att se den igen ? ;)

 


Kommentarer
Postat av: karin

hej du!

jag har ju ackorden till break even, be mine, listen to your heart, grenade och just the way you are :) <3

2011-05-07 @ 21:28:42
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nice jacket. ;)

2011-05-12 @ 10:46:45
URL: http://carolinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0