YOU ARE WONDERFUL, BUT NOT.

hej, kom hem ifrån kören för en timme sen ungefär ;)
Vi va på teatern och repade inför konserten som är både imorn & på torsdag !
va jätte kul & trevligt med alla där som vanligt, lite synd bara att jag är så hes att jag tyvärr inte kan sjunga särskilt mycket och fick byta ut det jag skulle sjunga med en annan tjej så att hon kunde sjunga det åt mig.
Det blir nog väldigt kul endå och jag ska försöka så bra jag kan !
just nu har jag precis ätit lite också och sitter & kollar på desperate housewives och efter det blir det nog BIG BROTHER ! :)
kanske blir ett godnatt ifall ni har tur ? ;)
och visst är karin helt underbar som fixade en sån fin header åt mig ? (a)
hihi ! ^^

MagdaFahlén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0