svar på frågestunden del 1!

postat av: Sabrina
Vad fick dig att börja blogga?
- de va nog min kompis ellen, hon hade startat en blogg & då tyckte jag att det verkade roligt och ville också pröva!
Vilken/vilka är din/dina favorit affär/er?
- hmm.. handlar mycket på gina, hm, bikbok & monki, men jag tycker också att carlings har snygga kläder!
favoritmat?
får nog bli tacos, haha!
Vilka umgås du mest med?
- Ronja, Ellen, Anja, Fanny, Lukas, Dolores & Fanny
Vad tycker du om sommaren?
-jag älskar sommaren! absolut den bästa årstiden!
Längtar du till sommaren?
-ja, det gör jag verkligen!
Vad tycker du om min blogg?
- den är jättesnygg & du har fina bilder :)
postat av: emelie andersson
Vad är det bästa med bloggen?
-de är nog alla fina läsare och jag tycker om att kunna skriva och dela med mig av saker.
En nackdel med blogg?
- hmm, ibland kanske man lägger ut för mycket information om sig själv som inte alla behöver veta, kan också bli en massa skitsnack vilket jag har mycket emot.
Vad förväntar du dig utav dethär året?
- jag hoppas att det blir ett riktigt bra år, speciellt att sommaren blir lyckad!
Vad ska du göra i sommar?
- ska umgås med mina vänner, min pojkvän, sova länge och ha det riktigt riktigt roligt!
Vad är din högsta önskan?
- jag vet faktiskt inte.. har inte någon speciell så nu :)
postat av: josefine
Bästa semesterminne?
- jag hade alltid velat simma med delfiner, och när jag va med min familj i Mexico så fick jag göra det. så det måste nog bli det!
postat av: filippa
Varför började du blogga?
- svaret finns högst upp!
Hur länge har du bloggat?
- sen den 25 februari 2011
postat av: systrarnasfoton
Varför började du blogga?
- svarade på frågan högst upp!
favorit bloggar?
- min absoluta favoritblogg är www.keela.se
Favorit plagg?
-får nog bli mina nya jeans ifrån gina ;)
Vad tycker du om våran blogg?
-supersöt!
postat av: Johanna
Har du några syskon?
- ja, jag har 3 lillebröder
Favoritaffär?
- har jag svarat på lite längre upp!
Några favoritskor?
- de blir absolut mina svarta converse, både snygga & sköna!
postat av: Ella
Vad är ditt favoritmärke?
- de blir nog adidas, älskar adidaskoftor!
postat av: Ellen
Varför är du så söt?
-haha, tycker inte att jag är särskilt söt ;)
Varför är du kompis med mig?
- för att du är grym.
Vad tycker du är roligast med att blogga?
-alla fina kommentarer man får!
Besöksrekord?
- kommer jag inte ihåg faktiskt.. va i somras jag hade det, så jag minns inte..;)
postat av: Fanny
Vad ska du göra i sommar?
- umågs med mina vänner, träffa lukas & ha det riktigt roligt!
Dina favoritlärare?
-haha usch.. tycker inte om några.. men jo, mia är ganska bra :)
Vilken sport skulle du vilja börja på om du fick välja vilken du ville?
- ehm, är inte sådär jättemycket för sport, hehe.. men ja, chearleeding hade varit coolt!
postat av: Emma
Vad längtar du mest till?
- sommaren!
Vad är det bästa du vet att göra?
- träffa mina fina vänner & min underbara pojkvän, tycker väldigt mycket om att spela in låtar!
Om du fick 10000kr vad skulle du köpa då?
- KLÄDER, haha nä men jag tror att jag skulle ha köpt en ny dator :)
Varför började du blogga?
-svaret finns högst upp!
Om du bara fick ta med dig tre saker till en öde ö vad skulle de då vara?
- en båt så jag kan ta mig därifrån, min mobil & GODIS
Varför är du så grym?
- du är mycket grymmare!
postat av: K
Erkänn du är oskuld?
- svaret på den frågan vet du redan ;)

Kommentarer
Postat av: Malva

- Samma här! :)

2012-04-15 @ 21:46:08
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Jo har ryggskott .. hur e det själv?

2012-04-15 @ 21:55:06
URL: http://saraoftheworld.blogg.se/
Postat av: sabrina

Haha, weii!! Tackar :D

2012-04-16 @ 17:32:56
URL: http://pallanamnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0