it's so beautiful, and makes you wanna cry.

mjo, sommaren är slut. det fucking suger ganska stenhårt. 
imorgon ska man tillbaka till skolan, vardagen och allt äckligt som har med den att göra. jag vill inte. vill verkligen inte. sommaren har gått för fort, väldigt mycket för fort. usch usch usch. D: 
iallafall, jag måste bara säga att jag har haft en otroligt bra sommar. träffat mycket underbara människor och haft det chill. dock har jag varit dålig på att blogga, vilket jag skäms över. så förlåt!
tänkte när jag ändå höll på berätta att min moppe är sönder, vilket är fett irriterande. vill och behöver ha den nu. aja, hoppas att ni alla haft en bra sommar ni också, och ni som har någon dag kvar av sommarlovet. NJUT FÖFAN
 
 
So why am I still waiting? for this world to stop hating.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0