70 frågor och svar

Senaste:

1. Mening du sa: det gör vi, hejdå
2. Personen du pratade med: ronja
3. Du fick sms av: ronja
4. Du kramade: elias

Idag:
5. Kläder: jeans & linne
6. Bättre än igår: nej

Imorgon:
7. Är det: torsdag
8. Planer: gå till skolan....-.-

Favorit:
10. Nummer: 18
11. Färg: rosa & svart
12. Årstid: sommar

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? ja...
14. Humör för tillfället? trött
15. Det första du gjorde i morse? gick till skolan.
16. Vad åt du sist? en macka
17. Vad irriterar du dig på? folk som säger en massa saker & sen bara sviker.
19. Vem tänker du på just nu? .....
20. Tror du att personen tänker på dig med? tror jag inte..
21. Vart reste du sist? mallorca i somras
22. Vad gjorde du igår kväll? skype
23. Liknar du din mamma eller pappa? mamma mest tror jag
24. Ler du ofta? gör jag väl
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland
27. I vems säng sov du i natt? min
28. Vilken färg har din tröja? svart

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? mm..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? mm
31. Gråter du när du skadar dig? ja

Lycka:
32. Är du en glad person? beror på
33. Vad gör dig glad? mina vänner & sånt
34. Önskar du att du var lyckligare? ibland
36. Kan musik göra dig glad? ohja.<3

Förhållanden:
37. Hur länge varade ditt längsta förhållande? it's a secret.
38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2 eller 3
39. Har du ett förhållande nu? nej
40. Isf, hur länge har det hållit hittils? -

Kärlek:
41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? 12-13
42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? ja
43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? såklart
44. Har du en flick/pojkvän? nej
45. Är du nöjd med det? -
46. Är du kär? ja.
47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? haha, jadu...!
48. Bästa stället att hitta kärlek på? vet inte, men typ träffa killen på ngt ställe

Ex & tidigare:
49. Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? ja
50. Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig? ja
51. Har du känslor för något ex? -
52. Är du vän med dina ex? nej

Hat:
53. Vem hatar du verkligen? Ingen
54. Har du någonsin gjort en hat-lista? ja, fast det va länge sen
55. Är du en mobbare? Nej
56. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? ja.
57. Har du blivit sviken någon gång? ganska många ggr.

Skolan:
58. Gillar du skolan? eh, nej?
59. Värsta ämne? no, det kan gå och ta sig.
60. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
61. Är skolmaten god? nej, smakar skit

Fjortis:
62. Sminkar du dig dagligen? ja
63. Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? Plattar, ja. fjortisfrisyr, nej.
64. Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? nej, hatar skitsnack
65. Du har bra självförtroende ellerhur? nja, kan man inte riktigt säga..

Emo:
66. Musiken är ditt liv? JA!
67. Du använder kajal/eyeliner? ja
68. Du använder ofta t-shirts med tryck? ibland
69. Du har converse? ja
70. Du är ofta ledsen? kan hända

Kommentarer
Postat av: Florina

Hey :D Du har en blogg?, yesyes! Du har en fin blogg?, det tycker jag minnsan. Vill du tjäna pengar på din blogg?, det skulle jag tro!

Jag ville gärna tipsa dig en helt awsome sida där du kan tjäna pengar på din blogg. Det är riktigt enkelt.Klicka dig in på min länk här nedan och följ instruktionerna:



http://florinas.blogg.se/2012/january/tjana-enkla-pengar-genom-din-blogg.html



Sorry om du inte gillar sådana hära kommentarer men jag rekommenderar verkligen det! :)

2012-01-11 @ 19:10:51
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Sv: Redigerar en bild till inlägg :D♥

2012-01-11 @ 19:46:35
URL: http://solinjamil.blogg.se/
Postat av: ella

- okej, jo med mig är det bra! :)

2012-01-11 @ 21:06:40
URL: http://somella.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

sv: talk to me!! <3

2012-01-11 @ 21:38:37
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

sv: okej det var bra det <3

2012-01-11 @ 22:04:29
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan läs gärna det senaste inlägget jag har skrivit som har rubriken "Dagens bloggare" och tyck till. Tycker du jag har rätt eller fel?

Annars hur mår du? :)

2012-01-11 @ 22:49:08
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0