första steget är att ni håller hand, han verkar trevlig verkar omtänksam. men det blir jobbigt när det kommer fram, att han står stilla som en våldtäcktsman.

hej, vaknade runt nio imorse, tidigt.. jag vet ;o 
drog till ikea med hela familjen, köpte lite saker till mitt nya rum. ska bli awesome att få iordning här inne! 
träffade ellen ett tag inne i stan, och sen drog jag hem. sitter o snackar med lukas just nu :) 
drar till honom imorgon bitti runt halv tio, vet inte vad vi ska hitta på än men det får vi se, hehe c: hoppas ni får en fin tisdag!
pussohej. 
satt o lekte lite med mitt hår förut. ja, jag hade tråkigt o.O 

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Du är finis gumman!! :O<3

Svar: du är finast! <3
mmagdafahlen.blogg.se

2012-06-26 @ 11:54:54
URL: http://tinaolofzoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0