midsommarafton

heii, har haft en helt awesome midsommar, bästa alltså. 
drog in till läckeby runt 2 o träffades hemma hos några.
kvällen blev bara bättre o bättre, roligaste på länge. å min fina älskling va där också. underbart :') 
lite tråkig väder bara, men de löste sig c: ellen o jag gick hem runt 05.30 o somnade inte förens 07.00, vaknade upp ungefär två timmar efterråt. haha, o jag är inte aaallls trött , ganska förvånad själv faktiskt, hehe x3 
aja, tack alla ni som gjorde denna midsommaren till den bästa, ni är awesome allihopa ;'3
kommer upp bilder när jag har tid för det :D
kom hem till mamma precis o satte mig med moppetesten, klar snart, hihi. 
får se vad det blir av kvällen, lukas kanske kommer hit o sover annars blir det nog bara en hemma kväll :) 
puss o hej. 
waah. haha random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0