A smile is the best makeup any girl can wear.

hej! förlåt för att jag inte uppdaterade särskilt mycket igår, va i skolan o sen drog jag till min fina älskling :')
gick upp 6 imorse :'c hehe, men det va det faktiskt värt..drog in till stan för att köra moppe vid halv åtta, gick superbra så nu är det bara provet kvar sen får jag mitt kort! kommer bli awesooome i sommar :D
kom till skolan runt halv elva, och sen slutade vi vid två. chill :)
sitter och pluggar in en massa instuderingsfrågor nu medans jag väntar på anja som ska komma hit. ikväll ska jag färga mitt hår också så det blir sista dagen som blond.. hmm, får se ifall jag fegar ut när jag sitter där sen.. hehe :c
bjuder på en bild med blooondt hår, så får vi se om de kommer upp någon annan här ikväll, mehehe (a)
bara så att alla vet så har jag varit helt störd idag tillsammans med karin, vi har inga liv o.O
mongo. men bara för att jag inte har någon annan ni inte redan sett ;3

Kommentarer
Postat av: du vet veeeem

vi är väl inte störda?.. :o

2012-06-12 @ 16:09:57
Postat av: Tina

Sv: Ja de är jätte kul att jag kommit igång med bloggen igen! :)



Ikväll får man se en svarthårig snygg brud istället;)

Fin design du har på bloggen gumman!<3

2012-06-12 @ 17:22:43
URL: http://tinaolofzoon.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sv: Haha ja :) imorgon smäller det! :D

Svar: heej! hur är läget med dig? :)
mmagdafahlen.blogg.se

2012-06-12 @ 18:58:52
URL: http://ssarahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0