måndag - sjuk

hej!
kom hem igår efter nio någongång. & då satte jag bara igång tvn och somnade till det.
vaknade idag, tog mig till skolan men drog hem nästan direkt. gick och la mig halv tio och sen har jag i stort sett sovit fram till nu. ska nog sätta igång en film lite senare och försöka sova ännu mer, måste ju bli pigg nu eftersom att vi åker till åre imorgon. & det vill jag inte missa!

haha vetni? en ganska så weird sak, men när jag är sjuk brukar jag oftast bli sugen på något som jag inte äter så ofta.. typ som chokladbollar? fett gott! hehe & om jag har världens bästa lådsas pappa så kommer han snart hem med chokladbollar till mig :D
Tumblr_ljmv2kznvn1qag0qmo1_500_large
hehe, desperat jävel jag är.

Kommentarer
Postat av: Elina

åh chokladbollar <33 hihi är allt bra med dig idag?? :) kram!

2012-03-29 @ 20:43:00
URL: http://elinaklopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0