hej igen !

förra inlägget va ju verkligen en snygg bild ellen hade laddat upp.. Men man måste ju bjuda lite på sig själv, eller vad säger ni ? ;)
Det har typ hänt något med statistiken o: ser bara ifrån den 7:e & nu är det ju den 9:e.. Någon som vet hur man ska göra för att fixa det?
Kommentera isåfall ! ;)
Nu har jag precis snackat klart med ellen & vi satt och kollade på jätte gamla bilder på bilddagboken som ellen skrev i förra inlägget .. xd
& jag längtar sjukt mycket till nästa helg ! <3
Nu ska jag nog snart gå & lägga mig känner jag .. så antagligen lyssnar jag nog på musik som vanligt !
men på något sätt lyckas jag alltid att somna med musiken på o:
så vi får väl se om det blir likadant ikväll :)
har inte så mycket mer att skriva om nu ikväll, så jag uppdaterar bloggen mer imorn ! xx

Magda


Kommentarer
Postat av: ellen

me too ! :*

2011-04-10 @ 09:05:42
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/
Postat av: karin

men min är också så! :o

med statistiken alltså ;o <3

2011-04-10 @ 09:39:06
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0