HALLÅÅÅÅ :D

hej, förlåt för att jag inte har hunnit blogga så mkt nu, men igår va jag ju inne i stan med ronja & ellen & sen sov jag hemma hos ronja så då hann jag inte med att blogga, för vi kollade på film med maui & så ;)
& sen idag så drog vi direkt hem till amanda där vi träffade MADDE! :D :D :D 
sjukt kul att träffa henne, hade saknat henne ngt enormt! :D
sen drog vi hem runt halv fyra & då drog jag till mina kusiner och kom hem för en kvart och nu sitter jag här med KARIN :D YÄÄÄÄÄÄY! :D
bara så alla vet så är vi coola :cool:
en smexiiiiig bild på karin!

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: vad bra :)

vad gör du då? :D

2011-07-22 @ 22:59:42
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0