hemma!

hej, nu är jag hemma igen.
helgen har varit helt underbar! DU ÄR BÄST ELLEN! sjukt kul har det varit!
Har hänt massa grejer också! ;d
tänkte lite smått gå igenom helgen, och som tur är så är ni ju inte riktigt ovetade om vad som hänt eftersom att jag kunnat mobilblogga lite.
fredag; tåg till göteborg 8.00-12.00. Liseberg resten utav dagen.
lördag; shopping hela dagen!
söndag; shopping hela dagen, & oscar och oliver va på metallica så vi va kvar i stan hela kvällen och väntade på dom, kan säga att ellen & jag gjorde en sjukt rolig grej! XD HAHA!
måndag; shopping halva dan & vid 16.00-20.20 satt vi på tåget hem.

har tagit några bilder också, men dom får ni senare för jag har inte hunnit lägga upp dom på bloggen ännu.
tänkte också visa bilder på allt jag köpt ;)
blev ganska mycket fint, så jag är nöjd ;)

vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, antar att jag ska gå och sova ganska tidigt är rätt trött (a)
hörs senare.

MagdaFahlén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0