DON'T TELL ME YOUR SORRY CAUSE YOUR NOT.

hej på er!
blev ett väldigt roligt inlägg igår då både ronja och jag låg på golvet och skrek av skratt.. xd
sjukt kul va det! haha!

idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på än, just nu är vi hos ronjas mamma och jag antar att vi drar hem till mig lite senare ;)
om ni kollat in ronjas blogg så kanske ni sett två väldigt roliga bilder på mig och ronja..(a)
så ni kanske fattar att våran kväll varit sjukt kul? ;)
blev dock lite ful på båda, men vafan man måste ju bjuda lite på sig själv!
hör av mig senare då jag vet lite mer om dagen!

MagdaFahlén

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Hoppas du får en bra start på veckan ^^

2011-06-20 @ 13:12:12
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra?:D

2011-06-20 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0