SVERIGE

hej !
nu har jag äntligen kommit hem igen.
det har varit helt underbart på mallorca !
det tråkiga va att det regnat 3 dagar..
men annars har det varit super kul & jag har faktiskt blivit lite brun endå (a)
hann inte vara hemma så mycket eftersom att jag skulle träffa ellen så det blev bara hem & vända.
vi drog in till stan vid halv 3 och kom hem för 40 minuter sen.
va jätte kul ! :D
& just nu är jag lite chockad .. xd
min pappa ringde & berättade en sak när vi va påväg till bussen !
och jag har fortfarande inte hämtat mig särskilt mycket.. ^^
kul är det iallafall ! :D

& nu sitter vi här hemma hos ellen & nördar oss fraför datorn (a)
Jag LOVAR att det kommer bli fler inlägg ikväll !

hoppas att ni haft en underbar lördag !
& sen måste jag självklart säga tack till kariiiiiiiiiis för att hon kunde underhålla er lite under den här veckan !
puss på dig sötis !

MagdaFahlén
bara för de får ni en stekiiiiig bild på mig & karin, som ni sett förut, men vet att ni aldrig tröttnar på!



Kommentarer
Postat av: Linnea S

Mallorca, va roligt!

Sv: Tack så mycket, va glad du gör mig! :D

Du har också en fin blogg.

2011-06-11 @ 22:43:20
URL: http://neaseevers.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-11 @ 23:13:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: amanda =)

sv: tack så mkt! =D gillar din blogg oxå!



allt är toppen nu när det är sommarlov! hur är det med dig då? =)

2011-06-11 @ 23:14:43
URL: http://lilaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0