TISDAG

hej!
idag har jag varit i skolan och på morgonen kollade vi på film, någon som hette ondskan.
helt okej film va det tycker jag ;)
efter det hade vi lunch & då gick jag, karin och ronja ut i regnet ;E
men det va iallafall skit kul för det vyklade förbi en asrolig gubbe ! :D
hahahahahaahhahh !
vi typ dog lite då (a)
efter lunchen hade vi typ lekar..xd
de va jätte konstigt & tråkigt :CC
slutade vid fem över tre och då gick karin, jag & astrid och mötte oscar och sen gick vi till bussen som vi missade..
så vi fick sitta och vänta på den ett tag och när vi satt där kom den där gubben förbi igen, och karin och jag började såklart att garva ! ^^
sjukt kul!
kom hem runt 3 och då träffade jag den sötnosen som är på bilden härnedanför ;)

hörs senare!

Kommentarer
Postat av: JULIA ERIKSSON

sv; okej! har inte ni sommarlov än? :o

2011-06-14 @ 16:56:22
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malva

- Jaha

2011-06-14 @ 21:52:10
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0