hellooooooo

kom precis hem ifrån gården ;)
It was very nice there.
Imorn ska vi ha prao dag med skolan så jag & Ronja ska va på ett dagiiiis! (y
det är typ barn ifrån 1-2 år där, dom är så söta tycker jag!
fast jag hoppas inte att vi ska vara ute så mycket för det är roligare att vara inne xd
men jag tror att det blir kul.
det blir inga bilder därifrån eftersom att man inte får ta kort på barnen ;)
efter att vi har praoat ska jag åka in till stan & kolla på min kusins nya lägenhet.
& sen efter det ska jag in till kören. Det är typ dom planerna jag har inför imorgon, så får vi se om det händer någonting mer där emellan.
Uppdaterar er imorn om hur dagen blev so have a nice day everyone!

Magda

Kommentarer
Postat av: C E L I E

hihi, okej tack! fast vi åkte inte dit iaf med :( <3

2011-03-22 @ 16:35:59
URL: http://cissieeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0