tjo :)

har precis fixat headern och designen klart nu, karin hjälpte mig också förut så nu får vi hoppas att de blir bra, vet inte riktigt om jag ska minska ner bilden lite till eller om det ska va som det är. Vi får väl se, men de får vara som de är nu, hoppas att ni tycker att det blev fint! :)

Idag har jag varit i skolan och vi fick tillbaka våra so-prov, är faktiskt ganska nöjd ;)
Har precis ätit nu också och jag tror att jag ska dra bort till fritidsgården snart.
så förhoppningsvis så kommer det ett inlägg senare ikväll, annars så uppdaterar jag imorn istället.

ni får en liten länkning på karins blogg också bara för att hon e så snäll! www.karinternemo.blogg.se
så kika in den ;)

Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0