FOLLOW YOUR HEART, IT'S THE ONLY THING YOU CAN DO WHAT IS RIGHT

hej på er !
just nu sitter jag och har fixat mina naglar, blev lite fransk manikyr !
enkelt & snyggt !
är faktiskt inte riktigt klar ännu.. så jag hoppas på att det blir bra.
måste sätta igång och platta håret också så att jag är färdig till big brother !
är det bara jag som tycker att det är synd att gurkan åkte ut ?
inte så mycket att göra åt kanske, men lite tråkigt är det..
tror inte att det blir något mer inlägg ikväll, kanske blir ett litet godnatt, man vet ju aldrig ;)
annars får ni ha det så bra, och jag tror att jag orkar upp till skolan imorn, så vi hörs efter 2 någon gång ;)
puss

MagdaFahlén

vi kör på en liten snygg google bild ;)


Kommentarer
Postat av: karin

det får vi verkligen inte hoppas!

men jag tror bara jag är lite trött sen i helgen <3

2011-05-23 @ 21:48:58
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0