knyt båda nävarna och fokusera på något bra för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar !

hej på er, jag glömde helt bort att blogga igår & klockan blev ganska mycket så jag va tvungen att gå och sova för att ens kunna gå upp .. höhö ^^
imorse så va det kö också, så alla bilar stod helt stilla & bussen blev lite försenad, men det hade ju varit bättre ifall den kunde kommit senare än vad den gjorde för då hade vi sluppit matten (y)
så det va lite synd ..
skolan har varit rolig faktiskt !
på håltimmen så cyklade emmy o jag och köpte hörlurar till henne & karin ;)
& efter skolan så hämtade mormor mig, så följde jag med henne på lite ärender & sen hem hit, så nu sitter jag här hemma hos henne & kalle och ska snart dra hem.
Det blir ett inlägg till senare & en dagens låt eftersom att jag missade det igår ;)
ni får ha det så bra så länge !

MagdaFahlén
ni får en liten fin bild på min förra underbara klass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0