SUMMER IN MY HEART

jag älskar verkligen sommaren, det är den bästa årstiden på hela året !
men slipper ta på sig massa tjocka kläder som jacka & så ..
& man kan gå barfota ute i gräset utan att frysa !
jag är vekligen trött på all vinter som varit & så kallt som det varit detta året !
nu vill jag bara att sommaren ska komma direkt !
och jag tror att just denna sommaren kommer att bli underbar !
mallorca, göteborg, gotland, sommarjobba, malmö, sola & chilla, det är lite utav min hur min sommar kommer att se ut. Och nu är det ju faktiskt bara 6 veckor kvar & för mig blir det bara 5 eftersom att en vecka spenderas på mallorca !

förresten så har jag ju skaffat ny design & header, vad säger ni om den ?
vet inte riktigt ifall jag ska byta igen, får fundera lite på det ;)

MagdaFahlén


haha två "roliga" bilder ifrån förra året då vi va på mallorca !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0