Dagens låt!

har tänkt ut en liten ny grej till bloggen & de är att jag kommer lägga ut en video varje dag på en låt, alltså DAGENS LÅT!
vad tycker ni om det?
själv tycker jag faktiskt att det är en ganska bra idé för att få något eget/extra till min blogg så jag kör med det vare sig ni gillar det eller inte :')
tänkte faktiskt börja med det redan idag, såhär får ni den första låten! :D
valde denna för att jag tycker väldigt mycket om rihanna & sitter o nördar hennes låtar om & om igen nu, eftersom att jag ska snart på hennes konsert, den 31 oktober taggar vi malmö arena! awesome!

Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

den är bra!

2011-10-15 @ 18:56:50
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Angelica (moster)

Äntligen är det dags snart...

2011-10-17 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0