HAHA DAGENS

ellen & jag sitter på bussen och jag frågar henne om hon hade tagit hem min mars som jag köpte igår..Hon säger att den säkert ligger hemma hos mig så när vi kommer hem hit kollar vi, men fan här ligger ingen jävla mars.. här är jag alltså supersugen på min mars. Vi går ut en sväng & när vi kommer tillbaka freakar jag ut & vill ha min mars.. vi letar igenom alla påsar ifrån igår, men hittar inte skiten.. jag ger upp & skiter i marsen.
Efter ungefär en timme säger jag: MEN VAFAN?! JAG ÅT JU UPP MARSEN IGÅR!
Båda dör av skratt & ligger på golvet och garvar sönder. dessutom har båda haft hosta så båda får hostattaker utav vår astma.. vet att verkligen ingen fattar någonting, men hade ni varit här hade ni nog också legat på golvet och garvat sönder just nu.. :D
WAAAAIIIIIIH RANDOM INLÄGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0