There'll be no sunlight, if I lose you baby.♥

Jag kan inte förklara hur mycket du betyder för mig. Du har varit vid min sida i snart 9 år, nio helt otroliga år. Du har alltid funnits där för mig, och stöttat mig igenom allt. Vad vore jag utan dig hjärtat? Du är absoult den bästa vännen man kan ha, jag är riktigt stolt över att du är min. Min egen lilla ängel. Alla våra stunder, och alla våra skrattanfall. Det är oförglömliga. Och överallt vi har varit tillsammans, kommer du ihåg första gången i Göteborg? Så jävla små vi var men så jävla kul vi hade! & andra gången nu i somras, hur underbart har det inte varit liksom? Och Gotland när vi gick i 4an, 5an eller vad var det? När vi satt på färjan och Nalle Puh sattes igång, haha det kommer jag aldrig glömma.. och alla våra "fotodagar" och alla bilderna vi la ut på bilddagboken? I 1an hade vi alltid samma kläder, vi skulle vara precis som varanadra.. & vår studsboll som vi delade på i flera år? Det var ju egentligen hur löjligt som helst, men eftersom det var från den dagen vi blev bästa vänner betyder den så jävla mycket. Alla våra dagar på stan, när vi skämmer ut oss inför hela Kalmar? När vi lekte spöke med din granne, när vi skrattat tills vi gråtit, alla våra sena kvällar tillsammans. Allt detta är så jävla underbart. Allt är underbart när du är vid min sida, jag älskar dig nu, då & föralltid.<3 / din bejbi

I love you today, I love you tomorrow, put them together and I will love you forever.♥

Kommentarer
Postat av: louise

Sv: Okej! Jag svarar på kommentarer! :)

Vad händer i imorgon då? :)

Tack!

2012-04-12 @ 18:54:36
URL: http://tingelinge.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. här med :D!

2012-04-12 @ 19:45:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; härligt! Igår träffade jag 2 kompisar :)

allt bra idag ? :D

2012-04-12 @ 20:14:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: -Something unusual.

Superfin blogg tjejer! :)

2012-04-13 @ 11:33:02
URL: http://somethingunusual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0