I know, i'm not good enough.

hejhej!
har varit en ganska bra dag idag, va gansk trött imorse men jag tog mig till skolan iallafall.
och vet ni? jag har faktiskt varit sådär superduktig idag, så jag och ronja åkte in till friskis & svettis och gymmade lite, så en timmes stenhård träning där sen va man helt slut..kommer inte kunna ta mig upp ur sängen imorgon, hehe (a)
är så jävla trött nu så jag ligger faktiskt i sängen och snackar skype med min söta vän som är väldigt saknad!
och jag ska snart sova också faktiskt, så jag är lite pigg tills imorgon, kan vara ganska bra.
aja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

så söt du är gumman!<3<3

2012-02-05 @ 15:43:26
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0