lördag

hallå där. vaknade runt nio imorse, drog in till stan med angelica runt kvart över elva och kom hem för ett litet tag sen. hittade ganska mycket, en klänning till den 14:e juli o även lite annat, supernöjd!
tar de bara lugnt här hemma nu ett tag, sen ska vi iväg å handla och även hyra film och köpa en massaaa godis, mehehe ;3 har varit jättefint väder idag btw, mellan 25-30 grader, höll på att dö på stan tror jag.. haha nej, nu ska jag inte sitta här o klaga, de är sommar föfan!
ni får ha en fin lördagskväll mina fina läsare :)
jag vet man ser knappt mitt hår, de smälter in i väggarna, meheh ;c
bara för att jag har tråkigt ådedåva.
KÄRLEK
Är du kär? - om jag är
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - tror inte det
Är du rädd för kärleken? nja, det tror jag inte
BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? - nej
Snusat? - ja
Däckat? - nej
Tycker du att det är coolt att supa? Hah, nej
Kysst en främling? - hm, nä?
Gjort ett sugmärke? - ja
Har haft oskyddat sex? - nope
Pussat en tjej? - ja
Har du haft sex med mer än 20 Personer? - nej
Gråtit inför mer än 10 personer? - ja tyvärr
Smygit ut? - aop
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - jaa
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? -hm, mjo. men inte precis vad som helst.
Gråtit dig till sömns? - för många gånger..
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Vaknat av att du gråter? - ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - ja
Slagit någon på skoj? - Jadå
Blivit slagen på skoj? - Ja
Varit på solsemester?- jajjamen
Badat i havet? - ja
Har haft snöbollskrig? - Hah, ja
Inte sovit på en hel natt? -aop
Varit på sjukhuset? - ja
Sovit i över 12 timmar? - ja
Sett en film mer än 10 ggr? - haha ja.
Varit ute en hel natt? - ja
Bråkat med en vän? - Ja? x3
UTSEENDE
Hur lång är du? - jadu..
Ögonfärg? - öhm, brun grön?
Hårfärg? - svart
Stil? - blandad
Är du nöjd med ditt utseende? Nja..
Är du mogen? - hahah, beror nog på i vilket läge, men jodå :)
FRITID
Du har varit på läger? - ja :c
Du kör handboll/basket? - nä
Du kör fotboll/innebandy? - nä
Du är ofta med kompisar? - ja
DU TYCKER OM ATT...
Kramas? - JA FÖFAN
Kyssas? - JA
Prata? - jodå
Sova? JAA!!
Gå upp tidigt? - nej fyfan
Lyssna på musik? - JAAA (L)
Vara ensam? - ibland
Att vara kär? - ja
Vara i skolan? - usch nej.
Kolla på film? - ja
DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? - COLA FTW
Tv/Data? - data
Blå/Rosa? - roosa!
FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? - underbart.
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - ja :(
Har du svårt för att bli kär? - nej, är det nu
När kysste/hånglade du med någon sist? - måndags
Är du singel? - nej
När fick du senast en komplimang? - vene ^^
HAR DU NÅGONSIN...
Varit medvetslös: - inte vad jag vet?
Hånglat med nån riktigt ful: - haha just då tyckte jag väl inte det, men nu gör jag x3
Hånglat med fler än 50 pers: - nä
Gjort något riktigt dumt: - ja
Gjort något du verkligen ångrar: - jajjamen
Varit nykter på någon nyårsafton: - ja
Åkt ambulans: - ja
Gjort nåt olagligt: - hehe, ja
Skämts över dina föräldrar: - ja.
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja!
Tagit droger: - nä
Vilka kläder sover du i: - dom jag känner för
Vad hatar du verkligen: - folk som ljuger - snackar skit å ormar ;s
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - nä
Är du ensam nu: - ja
Vill du gifta dig: - ingen aning ;3
Vill du ha barn: - nja.. vene ^^
SENASTE PERSONEN SOM...
Sov i din säng: - Jag å ellen
Såg dig gråta: - hmm.. vene
Fick dig att gråta: .
Smsade dig senast: ellen
Kramade dig: ellen
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: - nä
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - nä
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - ja
Saknat någon: - för mycket..
HAR JAG?
Digitalkamera: - nope
Telefon på rummet: - nej, har min mobil
Egen dator: - ja
Könssjukdom: HAHA, nej x3
Bra kompisar: - ja
Tar du receptbelagda mediciner: Ja ;c
bara för att jag har bildbrist får ni stå ut med någon random jag hittade c;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0